DSC 0059

   Посада: доцент кафери

   Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук

   E-mail

 

 

 

 

У 2009 році закінчила Академію муніципального управління і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію Магістра з фінансів.

У 2010 році закінчила Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (нині УДУ імені Михайла Драгоманова) та отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Дефектологія» та здобула кваліфікацію викладача корекційної педагогіки та спеціальної психології; вчителя-дефектолога; психолога соціально-реабілітаційних закладів для осіб з особливостями психофізичного розвитку.

Із 2003 року працювала на посадах лаборанта, майстра виробничого навчання, викладача, старшого викладача Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.

Із 01.11.2013 по 31.10.2017 рр. навчалася в аспірантурі Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.

20 жовтня 2022 року успішно захистила дисертацію за спеціальністю Теорія і методика професійної освіти на тему: «Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій мультимедійними засобами».

Із 01.02.2023 року й по теперішній час працює доцентом кафедри технологічної освіти Українського державного університету імені Михайла Драгоманова.

Наукові праці:

  1. Dudka T. Yu., Chumak M. Yе., Markus I. S. Рedagogical fundamentals of the research of knowledge management development in higher education. Modern approaches to knowledge management development: collective monograph / editorial board: Darko Bele, Lidija Weis; Ljubljana School of Business. Ljubljana, 2020. S. 412–423.

  2. Чумак М. Є., Маркусь І. С. Профорієнтаційна робота в середній загальноосвітній школі в умовах профільного навчання. Наукові записки. Серія педагогічні та історичні науки. Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. Вип. 115. С. 235–242.

  3. Маркусь І. С. Формування художньо-образних уявлень учнів в процесі трудового навчання. Наукові записки. Серія педагогічні та історичні науки. Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. Вип. 122. С. 104–110.

  4. Маркусь І. С. До питання формування художньо-образного мислення як передумови творчого розвитку учнів на уроках трудового навчання. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2014. Вип. 46. С. 166–170.

  5. Маркусь І. С. Психолого-педагогічні аспекти формування художньо-образного мислення в учнів на уроках трудового навчання. Збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету «Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти». 2015. Вип.12(55). Частина 2. С. 216–224.

  6. Маркусь І. С., Сиротюк В.Д. Підготовка майбутнього вчителя до організації науково-дослідної роботи учнів як тенденція трудового навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки : реалії та перспективи. 2016. Вип. 54. С. 92–97.

  7. Олефіренко Т. О., Маркусь І. С. Підготовка майбутніх інженерів-педагогів: дуальна форма навчання робітників. Наукові записки. Серія педагогічні науки. Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. Вип.133. С.168–173.

  8. Шевченко В.В., Маркусь І. С. Теоретичні аспекти використання мережевих сервісів на основі хмарних технологій в процесі підготовки майбутніх учителів технологій. Наукові записки. Серія педагогічні науки. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. Вип. 139. С. 247–256.

  9. Маркусь І. С. Професійна підготовка майбутніх учителів технологій в умовах інформатизації. Інноваційна педагогіка. 2020. Том 1. Вип. 30. С. 98–103.

  10. Маркусь І. С. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій засобами мультимедійних технологій. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». Херсон, 2021. Вип. 94. С. 93–99.

  11. Довгополик К. А., Маркусь І. С. Досвід опрацювання наявних платформ для реалізації smart-комплексів під час підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. Наукові записки. Серія педагогічні науки. Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2021. Вип. 151. С. 53–63.

  12. Markus I. Тhe problem of professional training of teachers of labor education and technologies in high school abroad. Paradigm of knowledge. Frankfurt. TK Meganom LLC. 2020. № 5(43). S. 214–229.

  13. Маркусь І. С. До питання формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій. Modern directions of scientific research development : Proceedings of the 8th International scientific and practical conference. BoScience Publisher. Chicago, USA. 26-28.01.2022. С. 553-557.

  14. Маркусь І. С. Компаративний аналіз зарубіжного досвіду щодо професійної підготовки вчителів технологій. Modern scientific research: achievements, innovations and development prospects : Proceedings of the 8th International scientific and practical conference. MDPC Publishing. Berlin, Germany. 23-25.01.2022. С. 395-400.

  15. Маркусь І. С. Теорія і практика формування графічних умінь у школярів на уроках трудового навчання. Науково-методичний журнал «Трудова підготовка в сучасній школі». 2013. № 11 (115). С. 41–45.

  16. Маркусь І. С. Вплив художньо-образного мислення на творчий розвиток учнів 5-9 класів на уроках трудового навчання. Науково-методичний журнал «Трудова підготовка в рідній школі». 2014. №2 (118). С. 13–15.

  17. Маркусь І. С., Буйний М.В. Технологія ажурного випилювання з фанери в процесі трудової підготовки школярів. Науково-методичний журнал «Трудова підготовка в рідній школі». 2017. №3 (135). С. 45–48.

  18. Шевченко В. В., Маркусь І. С. Роль та місце педагогічних програмних засобів у системі підготовки майбутніх учителів технологій. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 13. Проблеми трудової та професійної підготовки. 2017. Вип. 9. С. 99–104.

  19. Маркусь І. С. Формування знань про теорію й методи теоретичного пізнання: ідеалізація та моделювання у фізиці. Науково-методичний журнал «Фізика та астрономія в рідній школі». 2019. №5 (146). С. 32–35.

  20. Маркусь І. С., Сеньківська Л. І. Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності здобувачів освіти засобами мультимедіа. Наукові записки. Серія педагогічні науки. Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. Вип. 148. С. 102–112.

  21. Маркусь І. С. Реалізація структурно-функціональної моделі формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій засобами мультимедіа. Наукові записки. Серія педагогічні науки. Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. Вип.149. С. 69–80.

   
© NPUROUNDER