Посада: професор
Науковий ступінь: доктор педагогічних наук,
кандидат психологічних наук
Вчене звання: старший науковий співробітник
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Моб: +380987931883
У 2000 році закінчив Вінницький державний медичний університет імені М.І.Пирогова, отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Лікувальна справа», здобув кваліфікацію лікаря.
Кандидат психологічних наук (2006), дисертація на тему «Психологічна допомога безробітним у кризовому стані в умовах професійної перепідготовки» за спеціальністю 19.00.07 - Педагогічна та вікова психологія під керівництвом Балла Георгія Олексійовича член-кореспондента АПН України, доктора психологічних наук, професора.
Старший науковий співробітник (2014 р.) за спеціальністю теорія і методика професійної освіти.
Доктор педагогічних наук (2014 р.), дисертація на тему «Теорія і практика формування основ професійної компетентності майбутніх фахівців ресторанного сервісу у професійно-технічних навчальних закладах» за спеціальністю 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти під керівництвом академіка НАПН України, доктора психологічних наук, професора Беха Івана Дмитровича.
З 2006 р. старший науковий співробітник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Нині - професор кафедри теорії і методики технологічної освіти, креслення та комп’ютерної графіки інженерно-педагогічного факультету НПУ імені М. П. Драгоманова (з 2017 року).
Стаж науково-педагогічної діяльності 12 років.
Коло наукових інтересів: психолого-педагогічні засади ефективності праці та професійного здоров’я сучасної особистості.
Викладає курс: «Психологія праці та трудового виховання»; «Здоров’я зберігаючі технології»
Основні наукові праці: Основні наукові здобутки Ю.О.Павлова викладені у 48 наукових працях. Серед яких –1 монографія («Формування професійної компетентності фахівців ресторанного сервісу»); 3 навчально-методичні посібники («Розробка навчально-методичного забезпечення компетентнісної підготовки майбутніх фахівців ресторанного сервісу у професійно-технічних навчальних закладах»; «Формування професійного здоров’я майбутніх фахівців у ПТНЗ»; «Розробка програми коригуючо-діяльнісної підтримки майбутніх фахівців ресторанного сервісу в оволодінні основами професійної компетентності».