DSC 0059

   Посада: професор

   Науковий ступінь: доктор педагогічних наук,
   кандидат психологічних наук

   Вчене звання: старший науковий співробітник

   E-mailЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

   Моб: +380987931883                  

 

У 2000 році закінчив Вінницький державний медичний університет імені М.І.Пирогова, отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Лікувальна справа», здобув кваліфікацію  лікаря.               

Кандидат психологічних наук (2006), дисертація на тему «Психологічна допомога безробітним у кризовому стані в умовах професійної перепідготовки» за спеціальністю 19.00.07 - Педагогічна та вікова психологія під керівництвом Балла Георгія Олексійовича член-кореспондента АПН України, доктора психологічних наук, професора.

Старший науковий співробітник (2014 р.) за спеціальністю теорія і методика професійної освіти.

Доктор педагогічних наук (2014 р.),  дисертація на тему    «Теорія і практика формування  основ професійної  компетентності  майбутніх фахівців ресторанного сервісу у професійно-технічних навчальних закладах» за спеціальністю 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти під керівництвом   академіка НАПН України, доктора психологічних наук, професора Беха Івана Дмитровича.

З 2006 р. старший науковий співробітник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Нині - професор кафедри теорії і методики технологічної освіти,  креслення та комп’ютерної графіки інженерно-педагогічного факультету НПУ імені  М. П. Драгоманова  (з 2017 року).                                                                             

Стаж науково-педагогічної діяльності 12 років.

Коло наукових інтересів: психолого-педагогічні засади ефективності праці та професійного здоров’я сучасної особистості.     

Викладає курс: «Психологія праці та трудового виховання»; «Здоров’я зберігаючі технології»

Основні наукові праці: Основні наукові здобутки Ю.О.Павлова викладені у 48 наукових працях. Серед яких –1 монографія («Формування професійної компетентності фахівців ресторанного сервісу»);  3 навчально-методичні посібники («Розробка навчально-методичного забезпечення  компетентнісної підготовки майбутніх фахівців ресторанного сервісу у професійно-технічних навчальних закладах»; «Формування  професійного здоров’я  майбутніх фахівців у ПТНЗ»; «Розробка програми коригуючо-діяльнісної підтримки  майбутніх фахівців ресторанного сервісу в оволодінні основами  професійної компетентності».

   
© NPUROUNDER